De Harmonie

Het Harmonie orkest bestaat momenteel uit ongeveer 37 enthousiaste en actieve muzikanten.

Het orkest staat onder leiding van dirigent Chiel Zomer.
Samen wordt er hard gewerkt aan een gevarieerd repertoire. Dit natuurlijk in aanloop naar concerten die wij zelf organiseren of waar we voor worden uitgenodigd.

Buiten onze concerten is Concordia regelmatig aanwezig tijdens festiviteiten in en rond het dorp zoals, Koningsdag, kermistoptochten en andere evenementen om een gezellige noot te brengen. Ook proberen we de leden uit te dagen door deel te nemen aan een onderling solistenconcours of andere onderlinge muzikale activiteiten.

Eens in de zoveel jaar toetsen we onze muzikale kwaliteiten door met de harmonie deel te nemen aan een landelijke concourswedstrijd georganiseerd door de KNMO of een muziekfestival.

De Harmonie repeteert iedere donderdag van 19:30 – 21:30uur in ons gebouw ”De Hietmaat”

Bent u geïnteresseerd? Kom gerust een keer meegenieten op een donderdagavond, tijdens de derde  helft kunnen we gezellig even napraten.